Pla d’Empresa Be Ginius
Author
Parra Martínez, Sandra
Vegas Mata, Júlia
Publication date
2021Abstract
El 14 de març del 2020, les nostres vides van fer un gir de 360° a causa de la declaració
de l'estat d'alarma i el confinament domiciliari a l'estat espanyol. La por, l'ansietat, el
malestar, la nostàlgia i moltíssimes emocions més es van apoderar de nosaltres. Els
humans som éssers sociables i les relacions socials són un pilar fonamental en les
nostres vides, que aporten una sèrie de beneficis innumerables. Be Ginius neix derivada
d'aquesta situació.
L'objectiu principal d'aquest projecte és l'estudi i l’elaboració d'un pla de negoci per al
posterior inici de Be Ginius, una marca de ginebra Premium, sostenible i de KM0 lligada
a un concepte de marca únic: "Giniusly" per expressar els futurs bons moments amb les
persones que ens envolten i que estimen de la mà de Be Ginius.
Un cop analitzades les tendències de mercat i les propostes dels competidors actuals,
elaborem la nostra proposta de valor la qual gira entorn de la filosofia "Giniusly" per fer
referència a tots els valors que envolten a Be Ginius.
La part final del projecte compren tots els aspectes relacionats amb les accions de
màrqueting mix, l'àrea operativa i la financera, on podem veure que aquest projecte és
viable a llarg termini.
Així, la culminació definitiva d'aquest projecte representa per a totes dues integrants de
l'equip, la consecució del nostre objectiu per a poder establir les bases d'aquest projecte
en el qual tants mesos i hores hem dedicat i que veurà la llum aviat.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/