Show simple item record

dc.contributor.authorValverde Parera, Miquel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-10-15T13:41:10Z
dc.date.available2021-10-15T13:41:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1625
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels recursos que demostren causar el major impacte en la seva optimització. S’implementa un Ray Tracer accelerat per hardware (GPU) i per software (SAH-BVH) alhora. Finalment es comparen els resultats obtinguts a nivell d’eficiència. Podem asserir que tant la GPU com el BVH són elements crucials pel traçat de rajos a temps real a dia d’avui en hardware de consum. No obstant, l’auge del traçat de rajos està lluny de ser viable en la seva màxima expressió.ca
dc.format.extent77 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherRay Tracing, ray tracer, SAH-BVHca
dc.titleGPU Accelerated ray tracer with SAH-BVHca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRódenas Picó, David


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint