GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH
Visualitza/Obre
Autor/a
Valverde Parera, Miquel
Data de publicació
2021Resum
L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray
Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels
recursos que demostren causar el major impacte en la seva optimització. S’implementa un Ray
Tracer accelerat per hardware (GPU) i per software (SAH-BVH) alhora. Finalment es
comparen els resultats obtinguts a nivell d’eficiència. Podem asserir que tant la GPU com el
BVH són elements crucials pel traçat de rajos a temps real a dia d’avui en hardware de consum.
No obstant, l’auge del traçat de rajos està lluny de ser viable en la seva màxima expressió.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/