GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH
Ver/Abrir
Autor/a
Valverde Parera, Miquel
Fecha de publicación
2021Resumen
L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray
Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels
recursos que demostren causar el major impacte en la seva optimització. S’implementa un Ray
Tracer accelerat per hardware (GPU) i per software (SAH-BVH) alhora. Finalment es
comparen els resultats obtinguts a nivell d’eficiència. Podem asserir que tant la GPU com el
BVH són elements crucials pel traçat de rajos a temps real a dia d’avui en hardware de consum.
No obstant, l’auge del traçat de rajos està lluny de ser viable en la seva màxima expressió.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/