Treballs d'estudiants: Envíos recientes
Mostrando ítems 281-300 de 1687
-
Análisis de una señal combinada mediante el uso del GPS y acelerómetro para el estudio de las deceleraciones de alta intensidad en futbolistas profesionales
(2023)El uso de sistemas electrónicos de rendimiento y seguimiento (EPTS por sus siglas en inglés) ha crecido notablemente en los últimos años en el mundo del deporte, más en concreto en el fútbol profesional ... -
What is the relationship that transport infrastructure has in the growth of China?
(2023)Transport infrastructure refers to facilities meant for long-term use, including permanent structures such as roads, trains, airways, rivers, canals and pipelines, and terminal facilities such as airports, ... -
Mejora del proceso de gestión de inventario en la empresa Vallfirest
(2023)Actualmente, la gestión de inventario en una empresa representa uno de los aspectos o áreas que son fundamentales, para ofrecer un nivel de servicio a sus clientes a la vez que se pueda garantizar una ... -
Valoración del descanso nocturno en un hospital de atención intermedia
(2023)El envejecimiento se caracteriza por una reducción progresiva de la reserva homeostática de cada sistema y aparato del organismo1 . Afecta a todas las funciones del sistema nervioso, aunque no todas ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
Laser tag rol, nuevo juego de rol en vivo
(2023)El projecte consisteix a crear un nou concepte de joc en viu conegut com a Laser tag. S'utilitzaran els ensenyaments obtinguts al grau d'enginyeria informàtica, incloent-hi ... -
Amanecer último: Mitología apocalíptica en el gêmu
(2023)La intenció del present treball de recerca és estudiar el mite de l'apocalipsi al videojoc; a través del gêmu (videojoc japonès). Es reflexiona sobre el mite, la relació amb un espai lúdic i la representació ... -
Arrels profundes: Realització d'una bíblia de sèrie i un guió pilot d'horror psicològic sobre les pors
(2023)Arrels profundes és un projecte de guió seriat d'horror psicològic que neix de la necessitat de conèixer el gènere i explorar les pors. La por al desconegut és la base del treball i s'utilitza amb relació ... -
Producció i composició de tres poemes simfònics basats en la narrativa del llibre Normal People
(2023)Aquest projecte es basa en la composició i producció de tres poemes simfònics basats en la història del llibre de Sally Rooney, Normal People. Per comprendre amb més profunditat sobre el tema, s’investiga ... -
Expressió de la identitat no binària a través d'un àlbum musical: La pèrdua del gènere i la transformació del dol
(2023)Aquest treball sorgeix de la necessitat d’expressar l’experiència de la pèrdua de la identitat, tractada com un procés de dol, a través d’un àlbum musical dividit en tres fases: “Dolus”, “Duellum” i ... -
Inside: Explorando el impacto de las redes sociales en la autoestima y los trastornos mentales a través de la fotografía
(2023)En la societat actual, les xarxes socials han adquirit un paper predominant com a eina de comunicació, permetent a les persones compartir, informar i difondre informació dirigida a audiències específiques. ... -
Dreams: Espectacle de videomapping i dansa
(2023)Dreams neix de la fusió del videomapping i la dansa per crear una experiència única d’interacció entre la música, el moviment i les projeccions. Les etapes de preproducció, producció i postproducció han ... -
Back to the 90's: My Way Home. Creación de un tema musical inspirado en el movimiento Britpop
(2023)El present treball consisteix en la creació d‟una cançó que s‟inspiri i evoqui la música britànica de la dècada dels noranta sota l‟etiqueta Britpop. Per a això, s‟ha realitzat una recerca en la qual ... -
Más allá de la crueldad: Proyecto fotográfico pictorialista influenciado por el prerrafaelismo y su relación con la literatura
(2023)Más allá de la crueldad és un projecte fotogràfic que parteix de la narrativa aportada per set contes, la temàtica dels quals és la crueltat. Visualment, la sèrie fotogràfica està inspirada en la ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ... -
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ...