Treballs d'estudiants: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 81-100 de 1687
-
Estudio de viabilidad económica y financiera de una empresa consultora especializada en monetización de videojuegos
(2024)Aquest treball té com a objectiu principal el desenvolupament d'un pla de negoci destinat a avaluar la viabilitat i rendibilitat d'un projecte empresarial per a una consultoria especialitzada en ... -
Ontologia dels Immersive Sim
(2024)La recerca acadèmica sobre els Immersive Sim és poc abundant i existeixen definicions contradictòries sobre els mateixos. Aquest treball té l’objectiu de desenvolupar un estudi ontològic dels Immersive ... -
Del entretenimiento a la restricción: explorando clasificaciones de contenido para adultos en videojuegos
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és comparar i equiparar les categories més altes de classificació de videojocs, en concret comparar les categories Mature i Adults Only per definir on és el límit entre ... -
Desarrollo e implementación de un sistema de matchmaking open source
(2024)L'objectiu principal d'aquest treball és desenvolupar un sistema de matchmaking de codi obert per agilitzar el procés de creació de videojocs en línia. Com a part de l'objectiu principal, també ... -
Disseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènere
(2024)Aquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant ... -
Kungfu i el seu trasllat estilitzat a l’animació 3D
(2024)En aquest projecte es realitzarà una investigació que busca fusionar dues formes d'art amb l'objectiu de potenciar les seves respectives qualitats: l’art marcial del kungfu i l'animació estilitzada. ... -
Creación de una herramienta para integrar sistemas de toma de decisión basados en utilidad
(2024)Aquest projecte planteja crear una eina que serveixi com a base i entorn sobre el qual poder construir i modelar la lògica de presa de decisions d'aquells agents de joc controlats per la computadora. ... -
The building blocks of blocks: understanding the design behind building games through the analysis of user-generated content
(2024)Aquest treball de final de grau és una examinació del què serà finalment definit com a jocs de construcció. Prenent com a referència fenòmens culturals com LEGO i el seu predecessor digital, Minecraft, ... -
Desenvolupament d’una eina per la implementació d’accessibilitat a Unity
(2024)Aquest projecte se centra en el disseny i desenvolupament d’un asset per Unity que permeti implementar opcions d’accessibilitat per persones amb diferents tipus de discapacitats. Al llarg d'aquest procés, ... -
Guideline and a set of heuristics for the development of video game user-generated content editors
(2024)L'impacte del contingut generat per l'usuari (UGC) en la indústria dels videojocs ha estat monumental, ja que els esforços col·laboratius dels usuaris han donat lloc a la creació de jocs de gran ... -
Creación de una joyería de inicios del siglo XX
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és la creació d'un entorn 3D on es representi una joieria d’inicis del segle XX. La botiga tindrà una arquitectura Modernista, on s'exposaran joies amb estils relacionats ... -
Development of a multi-genre third-person character controller
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un controlador de personatge en 3a persona multi-gènere que té diferents presets per a diversos gèneres de jocs i que també pot ser modificat per l'usuari ... -
Heads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elements
(2024)Aquest treball consisteix en l'estudi dels elements del heads-up display (HUD) en videojocs First Person Shooter (FPS) per a entorns de realitat virtual (VR). En primer lloc s’estudien les interfícies ... -
Seguretat cibernètica en els videojocs: amenaces i defenses del sector
(2024)Aquest treball examina el panorama de la ciberseguretat en la indústria dels videojocs, centrant-se en les tendències d'atacs i els mecanismes de defensa corresponents. Analitza diverses amenaces ... -
Ideación y dirección de un videoclip del género metal progresivo
(2024)Aquest treball de fi de grau té com a finalitat la ideació i direcció d'un videoclip de metal progressiu, inspirat en el curtmetratge Jíbaro d'Alberto Mielgo, reivindicant la figura del director com ... -
La farmacèutica d'Olot: guió de llargmetratge basat en fets reals
(2024)Aquest projecte consisteix en l’escriptura d’un guió de llargmetratge basat en el cas de la farmacèutica d’Olot, el segrest sense motius terroristes més longeu de la història d’Espanya. A partir de ... -
Hielo Festival: coordinació i producció d'un festival de música urbana per a artistes emergents
(2024)El present treball exhibeix tot el procés de creació de la II edició del festival de música urbana Hielo Festival, que té l’objectiu de potenciar a artistes emergents. El treball es complementa fent ... -
Aferrar-se a la vida: elaboració d’un documental sobre la prevenció de la conducta suïcida
(2024)En aquest treball s’exposa el procés de preproducció, producció i postproducció del documental “Aferrar-se a la vida”, en què s’aborda la prevenció del suïcidi, una qüestió històricament silenciada. ... -
Esperant l'onada: un documental que mostra el panorama del surf al litoral català
(2024)“Esperant l’onada” és un documental realitzat amb l’objectiu de desmitificar la creença popular que el surf a Catalunya és pràcticament mort. Gràcies als testimonis que participen en la producció i ... -
L'herència del Bildungsroman del segle XIX al Coming of age contemporani
(2024)La present recerca se centra en com el Bildungsroman literari ha influenciat la creació del gènere cinematogràfic del Coming of age. S'observen els arquetips originals dels herois i les heroïnes del ...