• La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música. 

      Busquí Flórez, Georgina (2018)
      El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
    • Revisió bibliogràfica: detecció i abordatge infermer a víctimes de violència de gènere 

      Palomino Muñoz, Lydia (2018)
      La violència de gènere és un greu problema de salut que engloba qualsevol mal físic, sexual o psicològic per a la dona, caracteritzat per la seva invisibilitat. L’assistència infermera té com a objectiu ...
    • TechFootballSkills 

      Xalabardé Bonet, Gerard (2018)
      TechFootballSkillS is an online platform that offers complementary formation courses about football technification to boys and girls who love football. Teachers of these courses are retired professional ...
    • Anàlisi econòmica financera del sector vinícola català 

      Estop Andrés, Diana (2018)
      El treball presenta l’anàlisi econòmica financera de les grans empreses vinícoles de Catalunya. L’estudi posiciona el sector vinícola català en la conjuntura actual i presenta els principals indicadors ...
    • HOMEYOU 

      Carbonell Fors, Alba (2018)
      El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ...
    • Entre teles: creació i desenvolupament d’un documental interactiu sobre les fàbriques tèxtils de Mataró 

      Cassú Sánchez, Maria (2018)
      Aquest treball recull la història de la indústria tèxtil de Mataró través d’un documental interactiu. Per aconseguir-ho s’ha desenvolupat una web prototip amb varis elements multimèdia per il·lustrar ...
    • Aplicació web de festes 

      Serra Arnijas, Xavier (2018)
      Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ...
    • Dulces Sueños 

      Pons Anglès, Ariadna (2018)
      Aquest projecte vol desenvolupar un curtmetratge de terror psicològic basat en un dels trastorns del son, la paràlisi del son. El producte audiovisual té la finalitat d’entretenir a l’espectador amb una ...
    • Diseño de un juego de plataformas para móvil 

      Janer Florit, Josep (2018)
      La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ...
    • Sinergia i sinestèsia entre música i color 

      Miralpeix i Llorach, Oriol (2018)
      En aquest projecte de final de grau es busca relacionar el color amb la música i vincular-los tant físicament com psicològica, obtenint així aquesta sinergia i sinestèsia entre els dos. L’objectiu ...
    • Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan 

      Fernández Montero, Ainoa; Laborda Díaz, María Verónica (2018)
      Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ...
    • Maternidad y cine de terror: Rosmary's baby y mother! 

      Far Pierres, Sílvia (2018)
      La maternidad es algo que han usado muchos cineastas como punto de partida para desarrollar sus películas, especialmente en el género de terror, donde los personajes principales de estas cintas, las ...
    • Intervenciones de enfermería en el paciente adulto: la VMI y la neumonía nosocomial en servicios de UCI, revisión de la literatura 

      Sendrós Fernández, Marc; Bermejo, Sergio (2018)
      Las infecciones nosocomiales son complicaciones frecuentes que afectan a los pacientes hospitalarios y se asocian con un incremento con los costes de atención y aumentos de morbilidad y mortalidad. La ...
    • Seguretat del pacient: la identificació inequívoca del pacient 

      Vergés Bellido, Mireia (2018)
      La identificació inadequada del pacient és una causa important de complicacions associades a l´assistència sanitària, representant un risc per la seguretat del pacient. Actualment, és una prioritat en ...
    • La nutrició en pacients amb insuficiència renal crònica en teràpia de diàlisi: revisió de la literatura 

      Luna García, Anna (2018)
      La relació entre la nutrició i la patologia renal és molt estreta degut a que la malnutrició és un important factor de risc en la IRCT. La dieta del pacient renal és molt restringida i s’estima que entre ...
    • Design and configuration of a network infraestructure for videogame events 

      Castillo Japón, Pere (2018)
      La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...
    • Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda 

      Torrent Muntada, Mariona (2018)
      Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten en ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online 

      López Martínez, Silvia (2018)
      Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
    • Cuadros de mando 

      Alonso Reyes, Albert (2018)
      L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ...
    • Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual 

      Montull Pola, Jofre (2018)
      La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ...