Listando Treballs d'estudiants por título
Mostrando ítems 788-807 de 1486
-
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Guió del documental efímero. Un documental sobre la salut mental i les addiccions
(2022-06)Efímero és un projecte que pretén, a través de la creació del guió d’un documental, mostrar una realitat on els trastorns mentals no diagnosticats i tractats a temps poden derivar a una addicció a les ... -
Guió i preproducció de contingut addicional sobre temàtiques socials de la telenovel·la "Com si fos ahir"
(2021)El projecte consisteix en el guionatge i la preproducció de contingut addicional dirigit a l’Instagram oficial de la telenovel·la Com si fos ahir de TV3. El contingut es basa en quatre peces audiovisuals ... -
GVC: un análisis de país y sectorial: el caso de España
(2018)Aquest treball de final de grau persegueix identificar, mesurar i analitzar l’impacte dels distints elements en el que es descompon el valor afegit contingut en les exportacions brutes totals de les ... -
Hacia una movilidad más sostenible
(2022-06)Actualment hi ha una tendència global creixent cap a restriccions més estrictes, tant pel que fa a emissió de gasos contaminants com pel que fa al consum d'energia. Així mateix, l'adopció generalitzada ... -
Happiness and Social Network Sites: are people learning how to use SNS’s in order to increase their happiness?
(2020)A causa de el creixent ús de les xarxes socials els individus s'enfronten a una nova variable que afecta les seves relacions interpersonals i, per tant, a la seva felicitat. Mitjançant les dades ... -
HATHOR: espectacle de dansa i audiovisuals en directe
(2019)Hathor neix de l’interès en integrar els audiovisuals, la música i la dansa en un únic escenari donant pas així a una experiència multisensorial. La preproducció, producció i postproducció han sigut les ... -
Healthy Mind: La app de Inteligencia Emocional en el personal de enfermería
(2022)Introducción: Los profesionales de enfermería se encuentran cada vez más expuestos a altos niveles de estrés y sobrecarga laboral debido a las diferentes situaciones complejas que se le presentan durante ... -
HEED: Desenvolupament d’una plataforma de videojocs per a la millora de l’atenció de les persones
(2021)És possible millorar alguns aspectes de l’atenció de les persones a través dels videojocs. En aquest treball es realitza un estudi sobre els efectes dels videojocs relacionats amb les habilitats cerebrals ... -
Hogar