dc.contributor | Martínez, Santos | |
dc.creator | Berenguer Ibar, Eric | |
dc.date | 2018 | |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T18:30:21Z | |
dc.date.available | 2021-10-08T18:30:21Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1523 | |
dc.description | L'objecte d'aquest treball es basa en la investigació del so com a element narratiu en els
videojocs. S'estudien i es contraposen diferents teories prèvies a aquesta, s'analitzen
diferents referents tenint en compte el marc teòric i es posa en pràctica en un projecte un
videojoc real. S'obtenen els resultats de la investigació i del cas pràctic, i es conclou de
quina manera es pot interpretar el discurs narratiu en un videojoc. | |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | spa | |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.rights | Open Access | |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs | |
dc.subject | Video games | |
dc.subject | Investigació del so | |
dc.subject | Videojocs -- Disseny -- TFG | |
dc.title | El sonido como herramienta narrativa en los videojuegos | |
dc.type | Bachelor thesis | |