Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorMartínez, Santos
dc.creatorBerenguer Ibar, Eric
dc.date2018
dc.date.accessioned2021-10-08T18:30:21Z
dc.date.available2021-10-08T18:30:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1523
dc.descriptionL'objecte d'aquest treball es basa en la investigació del so com a element narratiu en els videojocs. S'estudien i es contraposen diferents teories prèvies a aquesta, s'analitzen diferents referents tenint en compte el marc teòric i es posa en pràctica en un projecte un videojoc real. S'obtenen els resultats de la investigació i del cas pràctic, i es conclou de quina manera es pot interpretar el discurs narratiu en un videojoc.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia::Disseny de videojocs
dc.subjectVideo games
dc.subjectInvestigació del so
dc.subjectVideojocs -- Disseny -- TFG
dc.titleEl sonido como herramienta narrativa en los videojuegos
dc.typeBachelor thesis


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix