Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorQuílez Cepero, Natàlia
dc.creatorSánchez Clapers, Alba
dc.date2017
dc.date.accessioned2021-10-08T18:28:47Z
dc.date.available2021-10-08T18:28:47Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1471
dc.descriptionAquest projecte té com a objectiu principal crear una marca de marxandatge capaç de competir al mercat. En aquest es treballen totes les etapes a seguir en l'àmbit del disseny gràfic, des de la creació del manual d'identitat gràfica, seguint amb l'aplicació dels dissenys a productes i finalitzant amb la promoció de la marca. Per poder dur a terme aquest objectiu s'ha optat per crear una segona marca per fer eficaç el pla de promoció. Per al desenvolupament s'han utilitzat programes com Adobe Illustrator per la creació dels logotips i dels dissenys, i l'Adobe Photoshop, per al fotomuntatge del marxandatge.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Arts gràfiques
dc.subjectMerchandising
dc.subjectMarxandatge
dc.subjectMarxandatge
dc.titleDook Factory: la creació d'una marca.
dc.typeBachelor thesis


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix