Dook Factory: la creació d'una marca.
Author
Publication date
2017Document Type
Bachelor thesis
Language
Catalan
Subjects and keywords
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Arts gràfiques
Merchandising
Marxandatge
Marxandatge
Publisher
Universitat Politècnica de Catalunya
Note
Aquest projecte té com a objectiu principal crear una marca de marxandatge capaç de
competir al mercat. En aquest es treballen totes les etapes a seguir en l'àmbit del disseny
gràfic, des de la creació del manual d'identitat gràfica, seguint amb l'aplicació dels dissenys
a productes i finalitzant amb la promoció de la marca. Per poder dur a terme aquest
objectiu s'ha optat per crear una segona marca per fer eficaç el pla de promoció.
Per al desenvolupament s'han utilitzat programes com Adobe Illustrator per la creació dels
logotips i dels dissenys, i l'Adobe Photoshop, per al fotomuntatge del marxandatge.
Recommended citation
This citation was generated automatically.
This item appears in the following Collection(s)
Rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access

