Dook Factory: la creació d'una marca.
Autor/a
Fecha de publicación
2017Tipo de documento
Bachelor thesis
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Arts gràfiques
Merchandising
Marxandatge
Marxandatge
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Aquest projecte té com a objectiu principal crear una marca de marxandatge capaç de
competir al mercat. En aquest es treballen totes les etapes a seguir en l'àmbit del disseny
gràfic, des de la creació del manual d'identitat gràfica, seguint amb l'aplicació dels dissenys
a productes i finalitzant amb la promoció de la marca. Per poder dur a terme aquest
objectiu s'ha optat per crear una segona marca per fer eficaç el pla de promoció.
Per al desenvolupament s'han utilitzat programes com Adobe Illustrator per la creació dels
logotips i dels dissenys, i l'Adobe Photoshop, per al fotomuntatge del marxandatge.
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access

