Show simple item record

dc.contributorFernàndez Aragonès, Aina
dc.creatorGarcia López, Carles
dc.date2013
dc.date.accessioned2021-10-08T18:28:26Z
dc.date.available2021-10-08T18:28:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1464
dc.descriptionLa digitalització de la societat i la penetració de nous dispositius – contínuament connectats a Internet – estan canviant els hàbits de les persones. Aquesta evolució és també molt visible en l’àmbit de l’educació. Els alumnes, molt familiaritzats amb els nous dispositius digitals, estan oberts a l’exploració de noves tecnologies per a millorar els mètodes educatius. Els professors, però, degut a la denominada fractura digital, tenen dificultats per a traslladar tot el seu coneixement educatiu a través de noves eines. Aquest treball ha dissenyat un procés, juntament amb la creació d’unes eines, que es posen a la disposició del professorat per a que puguin traslladar tot el seu coneixement docent de la forma més eficient als alumnes, explotant les noves vies tecnològiques que la semipresencialitat ofereix.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
dc.subjectBlended learning--Study and teaching--Audio-visuals aids
dc.subjectSemipresencialitat
dc.subjectAprenentatge mixt--Ensenyament--Mitjans audiovisual
dc.titleRecursos audiovisuals com a suport a la semipresencialitat
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint