Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorFernàndez Aragonès, Aina
dc.creatorGarcia López, Carles
dc.date2013
dc.date.accessioned2021-10-08T18:28:26Z
dc.date.available2021-10-08T18:28:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1464
dc.descriptionLa digitalització de la societat i la penetració de nous dispositius – contínuament connectats a Internet – estan canviant els hàbits de les persones. Aquesta evolució és també molt visible en l’àmbit de l’educació. Els alumnes, molt familiaritzats amb els nous dispositius digitals, estan oberts a l’exploració de noves tecnologies per a millorar els mètodes educatius. Els professors, però, degut a la denominada fractura digital, tenen dificultats per a traslladar tot el seu coneixement educatiu a través de noves eines. Aquest treball ha dissenyat un procés, juntament amb la creació d’unes eines, que es posen a la disposició del professorat per a que puguin traslladar tot el seu coneixement docent de la forma més eficient als alumnes, explotant les noves vies tecnològiques que la semipresencialitat ofereix.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
dc.subjectBlended learning--Study and teaching--Audio-visuals aids
dc.subjectSemipresencialitat
dc.subjectAprenentatge mixt--Ensenyament--Mitjans audiovisual
dc.titleRecursos audiovisuals com a suport a la semipresencialitat
dc.typeBachelor thesis


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir