Recursos audiovisuals com a suport a la semipresencialitat
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2013Tipo de documento
Bachelor thesis
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
Blended learning--Study and teaching--Audio-visuals aids
Semipresencialitat
Aprenentatge mixt--Ensenyament--Mitjans audiovisual
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
La digitalització de la societat i la penetració de nous dispositius – contínuament
connectats a Internet – estan canviant els hàbits de les persones. Aquesta evolució és també molt visible en l’àmbit de l’educació. Els alumnes, molt familiaritzats amb els nous
dispositius digitals, estan oberts a l’exploració de noves tecnologies per a millorar els mètodes educatius. Els professors, però, degut a la denominada fractura digital, tenen dificultats per a traslladar tot el seu coneixement educatiu a través de noves eines. Aquest treball ha dissenyat un procés, juntament amb la creació d’unes eines, que es posen a la
disposició del professorat per a que puguin traslladar tot el seu coneixement docent de la forma més eficient als alumnes, explotant les noves vies tecnològiques que la
semipresencialitat ofereix.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Open Access