Show simple item record

dc.contributorVidal Peig, Teresa
dc.creatorDe Bes Druguet, Guillem Kwame
dc.date2013
dc.date.accessioned2021-10-08T18:27:12Z
dc.date.available2021-10-08T18:27:12Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1428
dc.descriptionPer a una empresa, organització, etc. és molt important la seva imatge corporativa i de marca. A continuació es descriu un projecte on s’ha creat el disseny corporatiu i el manual d’identitat d’una empresa ja existent, però molt jove. L’objectiu del projecte és dissenyar la imatge corporativa d’una empresa social, Africa Innova. En aquest, s’ha dissenyat un manual d’identitat que dóna nom i personalitat a l’empresa. Els resultats obtinguts han construït un conjunt gràfic coherent, atractiu i representatiu de l’empresa.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Creació multimèdia
dc.subjectCorporate image
dc.subjectBusiness enterprises--Marketing
dc.subjectMarca
dc.subjectImatge corporativa
dc.subjectEmpreses-Màrqueting
dc.titleIdentitat corporativa d'Africa Innova
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint