dc.contributor.author | Lázaro Gil, Claudi | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T11:25:06Z | |
dc.date.available | 2020-02-27T11:25:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/115 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2018-2019 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, es realitzarà una breu enquesta per a detectar les febleses de la tecnologia MR envers l'experiència dels jugadors. Tot seguit, es plantejarà una proposta de millora en relació amb la connexió jugador-màquina. Finalment, es realitzarà un disseny de joc i prototipatge del mateix en base aquesta proposta de millora. | ca |
dc.format.extent | 96 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Realitat mixta, videojocs, jugador | ca |
dc.title | L’evolució de la interacció en la realitat mixta | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Rodriguez, Marco | |