Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorLázaro Gil, Claudi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-02-27T11:25:06Z
dc.date.available2020-02-27T11:25:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/115
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2018-2019ca
dc.description.abstractAquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, es realitzarà una breu enquesta per a detectar les febleses de la tecnologia MR envers l'experiència dels jugadors. Tot seguit, es plantejarà una proposta de millora en relació amb la connexió jugador-màquina. Finalment, es realitzarà un disseny de joc i prototipatge del mateix en base aquesta proposta de millora.ca
dc.format.extent96 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherRealitat mixta, videojocs, jugadorca
dc.titleL’evolució de la interacció en la realitat mixtaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRodriguez, Marco


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix