Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCañete Paterna, Adrián
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-02-27T09:59:15Z
dc.date.available2020-02-27T09:59:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/112
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2018-2019ca
dc.description.abstractLes metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en un mateix sentit és primordial per a aconseguir l'objectiu. Per això la finalitat d'aquest treball és conèixer les diverses metodologies existents i amb el coneixement adquirit proposar una nova que s'ajusti a les necessitats dels estudis més petits.ca
dc.format.extent93 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherMetodologies àgils, videojocs, anàlisica
dc.titleAnálisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indieca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández Baena, Adso


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix