Show simple item record

dc.contributor.authorCastilla Medina, Patricia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2020-02-27T09:42:46Z
dc.date.available2020-02-27T09:42:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/111
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2018-2019ca
dc.description.abstractAquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una viusal vertical slice tematitzada mostrant un circ americà del 1933. Per a tal fi, al llarg d’aquesta tesi es parla sobre la historia, els trets més característics en diferents llocs del món i alguns personatges arquetípics del circ. A més, també es mostra la historia del circ americà i la Amèrica dels anys 30 per veure les particularitats d’aquest circ.ca
dc.format.extent129 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherProposta artística, videojoc, circca
dc.titleCreación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCandil Gil-Ortega, Daniel


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint