Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorSardà Anglès, Jordi
dc.creatorZuazola González, Guillem
dc.date2009
dc.date.accessioned2021-10-08T18:10:08Z
dc.date.available2021-10-08T18:10:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1093
dc.descriptionEls videoclips, des de mitjans del segle XX són una eina per a la promoció de músics. Aquests curtmetratges musicals, han esdevingut una eina indispensable en qualsevol grup que es vulgui donar a conèixer, ja sigui per vendre un disc o simplement per fer-se un lloc en la industria musical. Si bé aquests videoclips avui en dia són indispensables per a qualsevol grup, no tots els grups s'ho poden permetre, sobretot els grups que estan emergint, per un factor determinant: el preu. L’objectiu del treball és investigar sobre el sector del videoclip i intentar proposar una alternativa a les productores convencionals creant una productora lowcost. Alhora que es crea aquesta productora, es realitza un producte tangible (un videoclip) per comprovar-ne la metodologia de treball.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsOpen Access
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Dispositius de so, imatge i multimèdia
dc.subjectMusic videos--Tarifes
dc.subjectAudiovisual industry-Management
dc.subjectVideoclips
dc.subjectVideoclips-Rates
dc.subjectIndústria audiovisual--Direcció i administració
dc.titleCreació d'una empresa de videoclips lowcost i el seu tangible
dc.typeMaster thesis (pre-Bologna period)


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix