Creació d'una empresa de videoclips lowcost i el seu tangible
Autor/a
Fecha de publicación
2009Tipo de documento
Master thesis (pre-Bologna period)
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia::Dispositius de so, imatge i multimèdia
Music videos--Tarifes
Audiovisual industry-Management
Videoclips
Videoclips-Rates
Indústria audiovisual--Direcció i administració
Publicado por
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
Els videoclips, des de mitjans del segle XX són una eina per a la promoció de músics.
Aquests curtmetratges musicals, han esdevingut una eina indispensable en qualsevol grup que es vulgui donar a conèixer, ja sigui per vendre un disc o simplement per fer-se un lloc en la industria musical.
Si bé aquests videoclips avui en dia són indispensables per a qualsevol grup, no tots els grups s'ho poden permetre, sobretot els grups que estan emergint, per un factor
determinant: el preu.
L’objectiu del treball és investigar sobre el sector del videoclip i intentar proposar una alternativa a les productores convencionals creant una productora lowcost. Alhora que es crea aquesta productora, es realitza un producte tangible (un videoclip) per comprovar-ne la metodologia de treball.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Open Access