Visualitzant per títol
Ara mostrant els elements 832-851 de 1726
-
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Generative adversarial networks and score: based models for medical imaging generation
(2023)El següent document té com a objectiu apropar-se a la recerca del millor model generatiu per generar cèl·lules cancerígenes a partir de un conjunt de dades de tomografies per ordinador. El objectiu ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ... -
Gestió de l'èxit: governança i organització. El cas de la cooperativa Som Energia
(2017)Som Energia és una cooperativa de consum que produeix i comercialitza energia de fonts 100% renovables. Fundada l'any 2010, en pocs anys ha aconseguit més de 37.000 socis i facturar al voltant de 30 ... -
Gestión centralizada de la red SDN
(2021)Les tecnologies SDN avancen per crear una nova era en la xarxa. En aquest treball es fa una anàlisi sobre les principals teories existents, com canvien les xarxes actuals i que beneficis aporten, així ... -
Gestión logística de los residuos metálicos
(2020)En el present treball es pretén analitzar els principals motius pels quals en la indústria dels residus metàl·lics li és difícil exportar la mercaderia en determinats moments als principals països ...