Browsing by Title
Now showing items 1036-1055 of 1726
-
Los Motion Graphics para el documental "Snow Soul": Creación del Motion Design y los Motion Graphics para el documental de esquí de montaña "Snow Soul"
(2021)Mitjançant el disseny d'uns Motions Graphics, s'ha tractat d'afegir valor emocional i narratiu a la història de la Suzie Marachet, una jove atleta amb un repte molt ambiciós al davant: el descens del ... -
Los senderos lúdicos que se bifurcan: el juego como mundo y el laberinto como estructura primordial
(Arte, Individuo y Sociedad. 2021;33(4):1079-1093, 2021-07-12)El laberinto ha sido tradicionalmente una de las estructuras físicas, psicológicas y simbólicas más relevantes y enigmáticas del mundo cultural occidental. Fértil como marco mítico para la literatura y ... -
Los spots musicales. Diferencias con el género cinematográfico musical
(ZER: Revista De Estudios De Comunicación = Komunikazio Ikasketen Aldizkaria. 2013;18(35):215-232, 2013-12-26)Actualmente se usan los musicales como mecanismo de atracción y persuasión. Los anun-cios televisivos musicales incorporan los atributos ic—ni cos y los c—di gos relacionados con el género cinematográfico ... -
Los videojuegos como mundos ludoficcionales críticos: el caso de la crisis política española en el ocio digital móvil (2008-2015)
(Comunicación y Soceidad. 2020;(17):1-16, 2020-06-24)La presente investigación tiene por objetivo analizar la capacidad crítico-discursiva del videojuego persuasivo contemporáneo. Se han analizado los diez títulos para móvil más populares cuya temática ... -
"Los Vírgenes". El cine dentro del cine: Creación de un cortometraje vinculado al metacine desde el rol de guionista y director
(2021)Aquest projecte parteix d’una investigació i un anàlisi del metacine, així com de les seves característiques principals, per a la posterior creació d’un curtmetratge vinculat a la temàtica del cinema ... -
L’aplicació de la fiscalitat verda en el sector de la construcció per a la reducció de residus
(2022)El sector de la construcció és una de les indústries que comporta més externalitats negatives cap al medi ambient. Una manera de reduir els impactes és a través de l'aplicació de diferents instruments. ... -
L’Art de la mescla: Postproducció, mescla i mastering d'un EP de música electrònica
(2022-06)Aquest treball se centra en la posproducció, la mescla i el mastering de dos temes de música electrónica. Principalment, s’ha creat un producte amb la intenció de cumplir funcions d’entreteniment en la ... -
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ... -
L’estigmatització de les persones amb trastorn mental per part del professional d’infermeria a Europa: Revisió de la literatura
(2023)Introducció: S'ha demostrat que les persones que s'ajusten als criteris del que anomenem un trastorn mental, són estigmatitzats. La discriminació no es limita a la població general, sinó que també ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
L’evolució de la dona trans a l’esport: Revisió sistemàtica
(2023)La història ens mostra com les dones sempre han tingut i tenen un camí més complicat a l’hora de participar i ser reconegudes en l’àmbit esportiu. Però aquest camí es torna més complicat per les dones ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
L’Home i el Virus del Papil·loma Humà (VPH)
(2018)El Virus del Papil·loma Humà (VPH) és una malaltia de transmissió sexual que produeix lesions benignes anomenades condilomes i lesions que poden desenvolupar en un càncer genital. Els homes, especialment ... -
L’impacte de la salut mental en la rehabilitació a pacients amb lesió medul·lar
(2023)Aquesta revisió sistemàtica té com a objectiu analitzar la relació entre la salut mental i el procés de rehabilitació de pacients amb lesió medul·lar (LM). Es pretén investigar: (i) la prevalença de ... -
L’impacte de la teràpia del joc en infants a l'àmbit hospitalari
(2018)L’hospitalizació infantil provoca als pacients, a part de suposar una ruptura amb la seva vida quotidiana, provoca un gran impacte psicològic. El joc és l’ocupació principal de tot infant i, com a tal, ... -
L’impacte del vent en el ciclisme, dispositiu electrònic de mesurament del vent per ciclistes
(2022)En aquest projecte s'ha realitzat un estudi de sistemes i aplicacions que donen resposta a la necessitat de comptabilitzar el vent com a factor influent en el ciclisme. Després d'analitzar tendències ... -
L’impacte dels estils de vida en el càncer colorectal
(2018)Les altes xifres de mortalitat i morbiditat del càncer, ens fa catalogar-lo com a un problema de salut a nivell mundial. Concretament, el càncer colorectal va causar 15.793 defuncions a Espanya el ...