Browsing by Title
Now showing items 1016-1035 of 1643
-
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
L’Home i el Virus del Papil·loma Humà (VPH)
(2018)El Virus del Papil·loma Humà (VPH) és una malaltia de transmissió sexual que produeix lesions benignes anomenades condilomes i lesions que poden desenvolupar en un càncer genital. Els homes, especialment ... -
L’impacte de la teràpia del joc en infants a l'àmbit hospitalari
(2018)L’hospitalizació infantil provoca als pacients, a part de suposar una ruptura amb la seva vida quotidiana, provoca un gran impacte psicològic. El joc és l’ocupació principal de tot infant i, com a tal, ... -
L’impacte del vent en el ciclisme, dispositiu electrònic de mesurament del vent per ciclistes
(2022)En aquest projecte s'ha realitzat un estudi de sistemes i aplicacions que donen resposta a la necessitat de comptabilitzar el vent com a factor influent en el ciclisme. Després d'analitzar tendències ... -
L’impacte dels estils de vida en el càncer colorectal
(2018)Les altes xifres de mortalitat i morbiditat del càncer, ens fa catalogar-lo com a un problema de salut a nivell mundial. Concretament, el càncer colorectal va causar 15.793 defuncions a Espanya el ... -
L’optimització del teleestudi
(2021)Virtuasy neix com a projecte per ajudar a transformar el món de l’educació universitària i potenciar la seva digitalització cap a un futur més optimitzat. Un cop analitzat el sector, s’ha elaborat una ... -
Maelström: l’obra blava de Pol Peiró. Realització d’un documental sobre un artista novell i la seva obra
(2021)El present treball té com a objectiu realitzar un estudi del documental sobre art i dels modes documentals. S’analitzen els orígens d’aquesta tipologia de documental junt amb l’anàlisi fílmica de les ... -
Mak: Pastry with Passion
(2022-06)This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ... -
El maneig de la bronquiolitis aguda en nadons de 0 a 2 anys: Valoració del tractament de fisioteràpia respiratòria i de l'educació als progenitors vs el tractament conservador actual hospitalari
(2021)La bronquiolitis aguda (BA) aguda és la patologia més comú en nadons de 0 a 2 anys. Actualment a Espanya es registren al voltant de 100.000 casos anuals.L’objectiu d’aquest projecte és avaluar la ... -
Maneig infermer davant la disfàgia en pacients ancians fràgils amb demència
(2021)Introducció: La disfàgia orofaríngia és un síndrome geriàtric amb gran impacte en les persones que ho pateixen. Els professionals d’infermeria conjuntament amb la resta de l’equip multidisciplinari ... -
Manejo tópico de las úlceras vasculares
(2022)Introducción: Las úlceras vasculares son lesiones con pérdida de sustancia cutánea, producida por alteraciones en la circulación venosa o arterial. En España, la prevalencia de estas ulceras es ... -
Marejol: Direcció d’una campanya de Branded Content
(2019)Aquest projecte dissenya una campanya de branded content per La Brava Beer, una marca de cervesa nascuda a la Costa Brava. L’estudi realitzat recau en els canvis que ha patit la comunicació comercial ...