Browsing by Issue Date
Now showing items 441-460 of 1729
-
HEED: Desenvolupament d’una plataforma de videojocs per a la millora de l’atenció de les persones
(2021)És possible millorar alguns aspectes de l’atenció de les persones a través dels videojocs. En aquest treball es realitza un estudi sobre els efectes dels videojocs relacionats amb les habilitats cerebrals ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Cultura hip hop: Concepción del videoclip desde la perspectiva del hip hop
(2021)Aquest projecte presenta la cultura hip hop i el seu significat per a poder crear i realitzar una petita peça audiovisual: un videoclip. S’ha fet una investigació per definir aquesta cultura i el que ... -
El rol de la demanda en l’aplicació de l’economia circular en el sector del Packaging a Catalunya
(2021)L’economia circular esdevé una oportunitat per a que les empreses siguin més sostenibles i facin un ús eficient dels recursos. En el cas del packaging, s’observa l’ocasió de millorar la gestió dels ... -
Actualització del control automàtic d'una perforadora de bandes
(2021)El projecte tracta de millorar l’automatització ja existent de la màquina PAF-200 del client Ermengineering Belting Fabrication Equipment, dedicada a la perforació de bandes per a cintes transportadores. ... -
Anàlisi i disseny d'una web API de detecció de pàgines phishing
(2021)La industria del delicte informàtic és a dia d’ avui una de les més lucratives i difoses al món de la informàtica. En aquesta industria l’ estafa electrònica “Phishing” és una de les àrees que més ha ... -
La ràdio i la generació Z: Creació d’un stream juvenil radiofònic
(2021)El present treball pretén realitzar una radiografia dels joves d’avui dia, en concret, de la generació Z, i de la seva relació amb el mitjà radiofònic. S’obtindrà la realitat que impera entre la ràdio ... -
Afectación del Covid en el transporte y la polución de las grandes ciudades europeas (+1.000.000 habitantes)
(2021)La pandèmia mundial del Covid 19 ha canviat la nostre forma de viure durant aquest últim any, hem viscut una situació que la societat mundial feia molt de temps que no vivia. Durant l’any 2020, sobretot ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Control d'un automat mitjançant l'ús d'un Eye Tracker
(2021)En aquest projecte, s’ha realitzat una aplicació de control d’un robot col·laboratiu a partir del moviment ocular d’un usuari respecte el monitor d’un ordinador, mitjançant el dispositiu Tobii Pro ... -
Realització d´un espot publicitari com acció transmèdia
(2021)Aquest treball de fi de grau té com objectiu principal l`elaboració d´un producte audiovisual transmèdia per tal de donar a conèixer la nacra (Pinna nobilis) i la situació que presenta actualment (en ... -
Aplicación de video mapping en FX para el documental Snow Soul
(2021)El present projecte investiga sobre la tècnica del video mapping, concretament, en la seva aplicació pràctica com a efecte especial dins d'una obra audiovisual. Es documenten totes les seves fases ... -
Plataforma de visualització d'alertes sanitàries
(2021)Aquest treball se centra en el desenvolupament d’una aplicació de mòbil que avisi al personal d’un hospital quan succeeixi algun esdeveniment que sigui de la seva responsabilitat. Es desenvoluparan ... -
La segunda generación de teen series: programas estadounidenses, británicos y españoles de los 2000-2010
(Index Comunicación. 2021;11(1):297-327, 2021)Las teen series son un producto mediático en torno a la cultura juvenil, al mismo tiempo que representan el prototipo de ficción seriada preferido por la audiencia adolescente. Este artículo presenta ... -
Programa de salut per millorar la salut maternal amb l'atenció de la infermeria pediàtrica
(2021)La depressió postpart (DPP) és un trastorn mental afectiu sever que afecta al 56% de les dones arreu del món i al 18% a Catalunya. És difícil de diagnosticar per ser de causa multifactorial i una malaltia ... -
El videoclip animat com a suport visual de la música
(2021)En el present treball s’ha realitzat un estudi teoricopràctic enfocat en el videoclip animat com a format artístic audiovisual i en les seves aportacions creatives a l’hora d’acompanyar una obra ... -
Creació, producció i realització d’un espot per a la marca de roba Aura Mulier
(2021)En un món on les marques competeixen per perdurar en la memòria dels consumidors, la publicitat busca la manera de transmetre els valors d‟aquestes aportant significat als seus clients. En aquest ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ... -
Programa de salut per la prevenció de la COVID-19 a Rocafonda
(2021)Un programa d’educació per la salut és una eina molt útil per aconseguir canvis de conducta en un grup poblacional. Aquest programa s’elabora amb l'objectiu de contribuir en la difusió i promoció de ...