L'impacte de la taxa rosa en la presa de decisions en l'adquisició de productes d'higiene
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest treball analitza com la taxa rosa influeix en la presa de decisions de compra de productes d’higiene. A partir d’un enfocament d’economia conductual, s’estudien diversos factors que afecten el comportament dels consumidors, com ara els biaixos cognitius, les percepcions de valor i les normes socials. El projecte combina una revisió teòrica amb una metodologia empírica basada en un experiment i una enquesta estructurada, amb l’objectiu de comprendre quins elements condicionen la tria entre productes similars però diferenciats per qüestions de gènere.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
61 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/