L'impacte de la taxa rosa en la presa de decisions en l'adquisició de productes d'higiene
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball analitza com la taxa rosa influeix en la presa de decisions de compra de productes d’higiene. A partir d’un enfocament d’economia conductual, s’estudien diversos factors que afecten el comportament dels consumidors, com ara els biaixos cognitius, les percepcions de valor i les normes socials. El projecte combina una revisió teòrica amb una metodologia empírica basada en un experiment i una enquesta estructurada, amb l’objectiu de comprendre quins elements condicionen la tria entre productes similars però diferenciats per qüestions de gènere.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
61 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/