TECNOCAMPUS: Recent submissions
Now showing items 821-840 of 1948
-
Creació d’una eina per desenvolupar tenint en compte discapacitats visuals
(2022)Aquest projecte analitza la discapacitat coneguda com daltonisme explorant diferents solucions existents tant dins com fora del món dels videojocs, junt amb fluxos de treball i directrius d’accessibilitat ... -
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
El estudio del movimiento animal para la recreación de dragones
(2022)Es desenvolupa un estudi centrat en els dracs, investigant i analitzant-ne la representació en bestiaris, en textos, en mites i llegendes de diferents cultures amb l'objectiu de recrear tres dracs ... -
Anàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?
(2022)Amb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos ... -
Creació d’un entorn 3D: Una sagardotegi amb pinzellades de la cultura nord-americana dels anys 80
(2022)Aquest treball pretén crear un entorn interior tridimensional d’una sagardotegi —taverna basca on es degusta la sidra— des de l’enfocament d’una edificació que ha derivat del baserri —masia tradicional ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ... -
Creation of a Set of Game Balance Heuristics for the Genre of Multiplayer Shooter Video Games
(2022)Actualment, una part rellevant dels jocs que surten al mercat són abandonats per les seves comunitats de jugadors per no estar balancejats correctament. L'objectiu d'aquest treball és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia
(2022)L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en ... -
Creation of an analysis tool for storygames and tabletop RPGs based on RPG theory and collaborative worldbuilding
(2022)Amb la recent diversificació dels jocs de rol anal·lògics i l’aparició de jocs amb premisses distintives i originals, un subgrup de jocs narratius centrats en la creació de mons alternatius ha prosperat. ... -
Business Plan Abetos Azules
(2022)The promoter of the business is 22 years old and is a native of Romania but lives in Catalonia and is a student of the last year of ADE in English and has some knowledge in the nursery sector due to ... -
Determinants of stock price of companies from Ibex 35
(2022-06)Aquesta tesi analitza les ràtios financeres que expliquen els millors preus de les accions als mercats estrangers. Proporciona evidència empírica mitjançant una anàlisi de regressió múltiple de les ... -
Desenvolupament d’una eina per a la producció de jocs RPG a Unity
(2022)Aquest projecte explora la implementació d’una eina per desenvolupar videojocs del gènere RPG de forma ràpida, fàcil i efectiva dins el motor gràfic Unity utilitzant C# i la tecnologia UI Toolkit d’Unity. -
Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
(2022)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts ... -
Diseño y desarrollo de una herramienta para la creación de controladores de personaje en 1ª persona
(2022)Aquest treball consisteix en el disseny i el desenvolupament d'una eina per a dissenyadors de videojocs que els permeti crear, editar i ajustar controladors de personatge en 1a persona, per a videojocs ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Disseny i implementació d’un prototip d’aplicació d’aprenentatge per a bateria
(2022)Aquest projecte aborda el disseny i la implementació d’un prototip per a l’aprenentatge musical de la bateria electrònica. Aquest prototip permet als usuaris practicar i tocar cançons mitjançant el ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ...