Show simple item record

dc.contributor.authorFernández Farto, Luca
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-28T09:03:09Z
dc.date.available2021-09-28T09:03:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/679
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals per entendre el model de negoci, mitjançant un procés de ideació i determinació del públic objectiu. Per portar-ho a terme s’ha realitzat un exhaustiu anàlisi dels factors principals de la competència, així com els trets diferencials de la proposta de valor i el seu grau d’innovació. El Pla d’Empresa prossegueix amb la proposta d’un Pla de Marketing que ajudi a posicionar la marca; i tot lo relatiu a la cadena operativa del negoci. També hi destaquem els elements jurídics, financers i de RRHH que completen l’anàlisi quantitatiu i legal per reflexa la viabilitat del negoci des de tres escenaris alternatius.ca
dc.format.extent58 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa, eCommerce, Fartø Barcelona.ca
dc.titleFartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculinaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález, Thibisay


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint