Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
View/Open
Author
Fernández Farto, Luca
Publication date
2021Abstract
Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una
empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han
desenvolupat aspectes fonamentals per entendre el model de negoci, mitjançant un
procés de ideació i determinació del públic objectiu. Per portar-ho a terme s’ha realitzat
un exhaustiu anàlisi dels factors principals de la competència, així com els trets
diferencials de la proposta de valor i el seu grau d’innovació.
El Pla d’Empresa prossegueix amb la proposta d’un Pla de Marketing que ajudi a
posicionar la marca; i tot lo relatiu a la cadena operativa del negoci. També hi destaquem
els elements jurídics, financers i de RRHH que completen l’anàlisi quantitatiu i legal per
reflexa la viabilitat del negoci des de tres escenaris alternatius.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/