Show simple item record

dc.contributor.authorBatlle i Cros, Adrià
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-15T06:50:47Z
dc.date.available2021-09-15T06:50:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/569
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractÉs possible millorar alguns aspectes de l’atenció de les persones a través dels videojocs. En aquest treball es realitza un estudi sobre els efectes dels videojocs relacionats amb les habilitats cerebrals de les persones. Com a conseqüència, es desenvolupa una plataforma de videojocs per tal de tractar aquestes característiques. Gràcies a la recerca dels elements que són més importants per a desenvolupar un videojoc, quin és el llenguatge de programació més adequat i quines són les característiques de les habilitats del cervell de les persones, s’obté un producte final: una aplicació per ordinador que pot ajudar a millorar l’atenció d’aquestes.ca
dc.format.extent112 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherVideojocs, persones, cervellca
dc.titleHEED: Desenvolupament d’una plataforma de videojocs per a la millora de l’atenció de les personesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorJuan Nadal, Catalina


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint