Show simple item record

dc.contributor.authorFranch Aliau, Brigitte
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-09T14:38:45Z
dc.date.available2021-09-09T14:38:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/529
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest treball de fi de grau té com objectiu principal l`elaboració d´un producte audiovisual transmèdia per tal de donar a conèixer la nacra (Pinna nobilis) i la situació que presenta actualment (en perill crític d`extinció), el projecte Safe Pinna i l´associació GC&NC. Així doncs, s´han elaborat dos espots publicitaris, un per a televisió i l´altre per a web. Per poder dur a terme aquest objectiu, prèviament, s´ha hagut de fer recerca en el camp de la publicitat i concretament, de la publicitat mediambiental, de la publicitat d´associacions sense ànim de lucre i de l´espot a les pàgines web.ca
dc.format.extent158 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherTransmèdia, espot publicitari, nacraca
dc.titleRealització d´un espot publicitari com acció transmèdiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorLuna Rassa, Maria


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint