Show simple item record

dc.contributor.authorSerrano Mateu, Helena
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-04-14T06:09:07Z
dc.date.available2021-04-14T06:09:07Z
dc.date.issued2020-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/459
dc.descriptionTreball de final de grau – 2019-2020ca
dc.description.abstractAquest projecte té com a objectius principals, crear una marca artesanal de joies des de zero i plasmar els seus valors en una identitat corporativa consistent. En el projecte es treballen totes les etapes a seguir en l'àmbit del disseny gràfic, des de la creació de la marca, seguint amb la producció del disseny corporatiu de la identitat i finalitzant amb la difusió en la plataforma social d'Instagram. Els resultats obtinguts han estat la creació de la marca Mimosa, una marca de joieria artesanal amb molta personalitat. Els seus valors no sols els podem veure representats en els seus productes sinó que també queden exposats en el seu llibre de marca i en la xarxa social d'Instagram.ca
dc.format.extent104 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherJoieria, artesanal, marcaca
dc.titleCreación y diseño de la identidad corporativa de la marca “Mimosa”ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Francisco José


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint