Grau en Disseny i Producció de Videojocs: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 93
-
Creating a unity framework for Scriptable Object Driven Development (SODD)
(2024)Aquest projecte investiga i amplia un enfocament innovador sobre l’ús de ScriptableObjects com a base per l’arquitectura de videojocs a Unity. L’objectiu és crear un framework que implementi aquestes ... -
Luces sobre Oregón: recreación del fenómeno OVNI en los 60
(2024)Aquest treball es centra en la creació d’escenaris en 3D ficticis per explorar de manera tematitzada el fenómen ovni al Pacífic Nord-oest Americà durant la dècada dels 60, amb un émfasi especial en ... -
Estudio de viabilidad económica y financiera de una empresa consultora especializada en monetización de videojuegos
(2024)Aquest treball té com a objectiu principal el desenvolupament d'un pla de negoci destinat a avaluar la viabilitat i rendibilitat d'un projecte empresarial per a una consultoria especialitzada en ... -
Ontologia dels Immersive Sim
(2024)La recerca acadèmica sobre els Immersive Sim és poc abundant i existeixen definicions contradictòries sobre els mateixos. Aquest treball té l’objectiu de desenvolupar un estudi ontològic dels Immersive ... -
Del entretenimiento a la restricción: explorando clasificaciones de contenido para adultos en videojuegos
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és comparar i equiparar les categories més altes de classificació de videojocs, en concret comparar les categories Mature i Adults Only per definir on és el límit entre ... -
Desarrollo e implementación de un sistema de matchmaking open source
(2024)L'objectiu principal d'aquest treball és desenvolupar un sistema de matchmaking de codi obert per agilitzar el procés de creació de videojocs en línia. Com a part de l'objectiu principal, també ... -
Disseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènere
(2024)Aquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant ... -
Kungfu i el seu trasllat estilitzat a l’animació 3D
(2024)En aquest projecte es realitzarà una investigació que busca fusionar dues formes d'art amb l'objectiu de potenciar les seves respectives qualitats: l’art marcial del kungfu i l'animació estilitzada. ... -
Creación de una herramienta para integrar sistemas de toma de decisión basados en utilidad
(2024)Aquest projecte planteja crear una eina que serveixi com a base i entorn sobre el qual poder construir i modelar la lògica de presa de decisions d'aquells agents de joc controlats per la computadora. ... -
The building blocks of blocks: understanding the design behind building games through the analysis of user-generated content
(2024)Aquest treball de final de grau és una examinació del què serà finalment definit com a jocs de construcció. Prenent com a referència fenòmens culturals com LEGO i el seu predecessor digital, Minecraft, ... -
Desenvolupament d’una eina per la implementació d’accessibilitat a Unity
(2024)Aquest projecte se centra en el disseny i desenvolupament d’un asset per Unity que permeti implementar opcions d’accessibilitat per persones amb diferents tipus de discapacitats. Al llarg d'aquest procés, ... -
Guideline and a set of heuristics for the development of video game user-generated content editors
(2024)L'impacte del contingut generat per l'usuari (UGC) en la indústria dels videojocs ha estat monumental, ja que els esforços col·laboratius dels usuaris han donat lloc a la creació de jocs de gran ... -
Creación de una joyería de inicios del siglo XX
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és la creació d'un entorn 3D on es representi una joieria d’inicis del segle XX. La botiga tindrà una arquitectura Modernista, on s'exposaran joies amb estils relacionats ... -
Development of a multi-genre third-person character controller
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un controlador de personatge en 3a persona multi-gènere que té diferents presets per a diversos gèneres de jocs i que també pot ser modificat per l'usuari ... -
Heads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elements
(2024)Aquest treball consisteix en l'estudi dels elements del heads-up display (HUD) en videojocs First Person Shooter (FPS) per a entorns de realitat virtual (VR). En primer lloc s’estudien les interfícies ... -
Seguretat cibernètica en els videojocs: amenaces i defenses del sector
(2024)Aquest treball examina el panorama de la ciberseguretat en la indústria dels videojocs, centrant-se en les tendències d'atacs i els mecanismes de defensa corresponents. Analitza diverses amenaces ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ...