Browsing Grau en Mitjans Audiovisuals by Issue Date
Now showing items 61-80 of 384
-
Avión Rojo: Adaptación de una obra clásica a guion de cortometraje en el mundo contemporáneo
(2020-07-11)L'objectiu del projecte és crear una adaptació d'El petit príncep (2014) a guió de curtmetratge contemporani, això s'aconsegueix adaptant alguns dels temes, idees i personatges de l'obra, mantenint ... -
El viaje del héroe de Iron Man: Stark y su viaje interior y exterior
(2020-07-11)El present treball pretén analitzar el procés d’evolució d’un personatge cinematogràfic, estudiant i aplicant diverses teories de guió. Per posar en pràctica aquest procés, es tracta el cas de Tony Stark ... -
Creación y diseño de la identidad corporativa de la marca “Mimosa”
(2020-07-13)Aquest projecte té com a objectius principals, crear una marca artesanal de joies des de zero i plasmar els seus valors en una identitat corporativa consistent. En el projecte es treballen totes les ... -
Análisis del rol de la mujer en los K-DRAMA y cómo éste afecta a la trama
(2020-07-14)En aquest projecte s’analitza el rol de la dona en les sèries juvenils de Corea del Sud i la forma en la que aquest afecta a la trama, dins d’una dinàmica de poder masculinofemenina entre heroi i ... -
Visibilización del colectivo LGBT+ a través de la música pop
(2021)Aquest treball consisteix en la investigació del poder i la influència que tenen les dives del pop i els seus missatges d’empoderament a l’hora d’ajudar a la visibilització del col·lectiu LGBT+ a la ... -
La Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilístic
(2021)La publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com ... -
La narrativa en el documental social: "Pequeños jugadores"
(2021)El present projecte aborda l'elaboració de l'estructura narrativa d'un documental social, per a posteriorment, realitzar un possible pitch de venda. D'aquesta manera, es contempla la fase de preproducció ... -
Disseny metodològic per a avaluar l'experiència d'usuari d'una aplicació mòbil
(2021)En aquest treball d’investigació es dur a terme un estudi de les diferents disciplines que convergeixen de l’experiència d’usuari. Així mateix, es determina els elements claus per a avaluar l’experiència ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ... -
Hoy no es mañana: Una aventura interactiva a través del tiempo con elementos informativos
(2021)Al igual que la humanidad ha evolucionado a lo largo de la historia, también lo han hecho sus costumbres y cómo consecuencia la forma en que transmiten el conocimiento o narran una historia. Aunque ... -
Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
(2021)El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests ... -
Las prácticas y tendencias de Twitch.tv: Análisis de la plataforma como una nueva forma de televisión por internet
(2021)En el present projecte s'ha efectuat un ampli estudi dels usos i tendències de la plataforma Twitch.tv, per tal de valorar si aquesta plataforma podria considerar-se una nova forma de televisió per ... -
Creación de una Biblia de animación: Basada en la historia samurái japonesa, en formato de serie anime
(2021)Aquest projecte es basa en la creació i desenvolupament d'una bíblia d'animació, fonamentada en el format anime, tenint com a base la història i art tradicional japonès. Per a la seva elaboració es ... -
Urquinaona 18-O: La creació d’un documental interactiu.
(2021)Aquest projecte mostra el procés de producció i postproducció d’un documental interactiu a partir d’una narrativa periodística sobre els fets que van succeir a plaça Urquinaona de la ciutat de Barcelona, ... -
Snow Soul: Producción de un documental de esquí montaña en un entorno hostil y extremo
(2021)En el següent treball de final de grau es desenvolupa la figura de productor durant la producció del documental Snow Soul, que explica a través de la història personal de Suzie Marachet com és la ... -
La visión del cine occidental sobre la inquidad social: A través de un guión de largometraje
(2021)En aquest treball s’ha analitzat el missatge que el cinema occidental ha mostrat respecte a la iniquitat social, l’injustícia entre diferents classes socials. Per fer-ho, s’ha dividit el treball en ... -
Una perspectiva artística en la fotografia publicitària
(2021)La publicitat i l'art són dues àrees que, al llarg de la història, s'han servit una de l'altra pels seus objectius individuals. En el cas de la fotografia publicitària, el seu propòsit fonamental ha ... -
Preproducció de l'episodi de MEMIT; Mockumentary basat en la cultura meme
(2021)Aquest projecte contempla el procés de creació de la preproducció de l’episodi pilot d’un mockumentary anomenat MEMIT. Aquest tracta sobre la joventut i sobre el nou paradigma de relacions socials ... -
60’s vibes : Realització d´una editorial de moda
(2021)“60’s vibes” és un projecte fotogràfic que pretén reivindicar l’empoderament de la dona i mostrar l’estètica dels anys seixanta a través d’una editorial de moda. Es vol comunicar un missatge que convidi ... -
HEED: Desenvolupament d’una plataforma de videojocs per a la millora de l’atenció de les persones
(2021)És possible millorar alguns aspectes de l’atenció de les persones a través dels videojocs. En aquest treball es realitza un estudi sobre els efectes dels videojocs relacionats amb les habilitats cerebrals ...