Mostrando ítems 41-60 de 168

    • Joc en línia dels Colonitzadors de l’Illa 

      Sant Muniesa, Jofre (2022)
      L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un joc de taula multijugador en línia, en format web, semblant al Catan. El desenvolupament ha estat mitjançant TDD. El “backend” s’ha desenvolupat utilitzant ...
    • Golf testing 

      Barberán Martin, Judith (2022)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació web orientada a l'aprenentatge de la metodologia Test Driven Development (TDD) tant per empreses com autònoms. Aquesta aplicació web s'ha ...
    • Aplicació per la compravenda d’articles de la llar amb realitat augmentada 

      Teodoro Masriera, Guillem (2022)
      Aquest treball es centrara en la investigació sobre la tecnologia coneguda com a realitataugmentada, estudiant les possibilitats d’aquesta. Es desenvoluparà una aplicació capaç de representar un model ...
    • Eina de suport al diagnòstic de la disfàgia amb tractament del senyal i classificació automàtica 

      Pacheco Cortés, Guillem (2022)
      En aquest Treball de Fi de Grau es desenvolupa un programa informàtic per a donar suport al diagnòstic de la disfàgia fet a un pacient. L'objectiu d'aquest projecte és facilitar, estructurar i sintetitzar ...
    • Juego de ARPG para Android 

      Belyakov, Georgy (2022)
      En aquest treball, pretén crear un joc 2D complet, a ARPG, per al sistema operatiu Android, amb un backend òptim adaptat per introduir fàcilment nous elements funcionals i visuals. Consta duna aplicació ...
    • Aplicació de recolzament a les dietes mèdiques 

      Villarroya Ollero, César (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu dissenyar i implementar una eina d’ajuda a seguir una determinada dieta mèdica. L’aplicació ha de permetre a l’usuari escollir una determinada dieta en funció de les ...
    • Aplicació per al suport de l'ensenyament de llengua de signes a nens d'educació primària 

      Toisón Tebar, Cristian (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar una aplicació mòbil perquè nens i nenes d’entre 5 i 10 anys puguin aprendre conceptes bàsics de la llengua de signes catalana. Els usuaris d’aquesta ...
    • Aplicació web d'escacs 

      Miralles Hernàndez, Artur (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d’una aplicació web per a poder jugar a escacs, ja sigui contra l’ordinador o de forma online contra altres persones. L’usuari pot ascendir en la ...
    • App Parkinson 

      Losada Fors, Alèxia (2022)
      Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d’una Aplicació Android, utilitzant Java com a llenguatge de programació i Android Studio com a eina de desenvolupament. L’aplicació està dirigida a ...
    • Abnormal Behavior Identification through Deep Learning: TensorFlow 

      Torrell Belzach, Robert (2022)
      Aplicar efectivament a l´industria de la manufacturació el manteniment predictiu, es a dir, poder esbrinar quan, on i com tindrem fallades en un sistema de la cadena de producció pot resultar molt ...
    • Plataforma Free Range Routing 

      Vidiella Catalan, Pere (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu l’anàlisi de la viabilitat de l’ús de FRRouting com a alternativa de codi obert a les suites de software d’encaminament sota llicències de pagament. Per assolir aquest ...
    • Eina de suport al diagnòstic de la malaltia de Parkinson per a tractament del senyal 

      Maymó Calatayud, Dídac (2022)
      Aquest projecte s’enfoca en desenvolupar una seqüència d’aplicacions capaç d’obtenir dades del moviment ocular d’una persona mitjançant el dispositiu Tobii Pro Glasses 3, mentre realitza una prova ...
    • Anàlisis de les arquitectures Serverless 

      Tello Vidal, Àlex (2022)
      Les FaaS i la tecnologia serverless és un paradigma de computació en el núvol emergent que permet dedicar els recursos per dur a terme una aplicació únicament a allò que aporta valor a l'empresa. Això, ...
    • Desenvolupament d'una aplicació mòbil per a la gestió d'un centre esportiu o gimnàs 

      Sevilla Dalmau, Adrià (2022)
      Amb l'arribada de la pandèmia del virus COVID-19 i els seus riscos d'exposició, tots els centres esportius s'han vist obligats a evolucionar i haver de controlar de manera estricte el seu aforament. Tot ...
    • Estudio de reactive processing 

      Sabater Parietti, Andrés (2022)
      Aquest projecte realitza un estudi sobre la programació reactiva, i s'endinsa al món de l'accés a les bases de dades. Per això es creen dues aplicacions, una usant la programació imperativa, i una ...
    • Obtención y gestión de datos de un monoplaza 

      Córcoles Ballesteros, Maripaz (2022)
      Aquest treball de fi de grau mostra el sistema per a l'obtenció de dades de l'equip de Formula Student EUSS Motorsport. Per a la seva realització s'ha tingut en compte els elements principals del ...
    • Diseño de una APP para mecanizar el proceso de innovación 

      López Méndez, Pau (2022)
      Aquest projecte pretén plantejar, dissenyar i desenvolupar un 'serious game' amb la idea de divulgar informació sobre el mètode TOOLBOARD, un model de disseny emprenedor desenvolupat per en Jaume ...
    • Data scraping y explotación con Big Data 

      García Diez, Aitor (2022)
      Aquest projecte intenta tant dissenyar i aplicar una estructura centrada en el domini amb el mínim acoblament possible com implementar un servei de scraping en aquesta estructura al costat d'una aplicació ...
    • Desarrollo de un backend para la creación de videojuegos 

      Navarro Fernández, Miquel (2021)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un backend escalable, segur i flexible, orientat a empreses de videojocs. Després d'una anàlisi d'opcions, s'ha decidit crear la infraestructura a Amazon Web ...
    • GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH 

      Valverde Parera, Miquel (2021)
      L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels recursos ...