Grau en Enginyeria Informàtica de Gestió i Sistemes d'Informació: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 1-20 de 189
-
NIMIO
(2024)Aquest projecte de fi de carrera s' enfoca en el desenvolupament del backend d' una aplicació destinada al control de les recollides d' alumnes a les escoles. Així mateix, abasta temes de recerca ... -
Creació d’un servidor de catàlegs pel sector sanitari
(2024)L’objecte del projecte és el desenvolupament d’un software capaç d’emmagatzemar, actualitzar, traduir i possibilitar la consulta, per usuaris i/o per aplicacions, d’estàndards mèdics, facilitant així, ... -
Estudi i anàlisi de les causes d’abandonament d’estudis dels futurs enginyers informàtics
(2024)Aquest treball de fi de grau analitza les causes d'abandonament dels estudiants al TecnoCampus. Mitjançant tècniques d'anàlisi de dades, s'han identificat patrons que ajuden a comprendre aquest fenomen. ... -
Monitoratge intern de les plataformes de l’empresa Alphanet Security Systems: Alpha Data Manager i Alpha Monitor
(2024)En aquest treball de fi de grau, s’ha realitzat un conjunt de tasques amb un únic objectiu, monitorar en l’àmbit intern les dues plataformes de l’empresa Alphanet Security Systems, les quals són ... -
Prototipo de interoperabilidad con IRIS de InterSystems para el intercambio de alergias de pacientes
(2024)Aquest projecte implica la implementació d’un sistema tècnic d’interoperabilitat entre dos hospitals utilitzant la plataforma IRIS d’InterSystems per permetre l’intercanvi segur i eficient de dades, amb ... -
Desenvolupament de la joguina Roombattle Smart
(2024)Aquest treball de fi de grau es centra en el desenvolupament d’una joguina sota la marca de Roombattle i forma part del projecte emprenedor de Dust Games. El concepte de Roombattle vol referenciar ... -
Connectivitat remota i resolució d’equips a AlphaMonitor
(2024)Aquest projecte de final de carrera se centra en millorar una plataforma de monitorització existent, AlphaMonitor, per permetre la gestió remota, autònoma i automàtica de connexions i resolució d'errors ... -
Desenvolupament d’una aplicació mòbil per gestionar l’ansietat
(2024)Desenvolupament d’una aplicació mòbil multiplataforma per donar suport a persones amb ansietat o nerviosisme. Conté recursos per que l’usuari aprengui sobre la problemàtica i eines per afrontar-la. Es ... -
Exploració de la metodologia BDD amb Cucumber
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és investigar i explorar detalladament la metodologia BDD mitjançant la llibreria Cucumber i elaborar un projecte de demostració usant la metodologia. En aquest projecte ... -
Cromus
(2024)L'objectiu principal del projecte ha estat desenvolupar el back-end d'una aplicació mòbil utilitzant Java Spring Boot i una base de dades MySQL, així com proporcionar un disseny complet de la interfície ... -
DORA: desenvolupament d’un prototip pel diagnòstic automàtic de l’esquistosomiasi basat en Transformers
(2024)El projecte redactat en aquesta memòria es basa en l’estudi de l’ús dels models d’intel·ligència artificial amb una arquitectura Transformer per optimitzar el procés de detecció de la malaltia ... -
Modelo de aprendizaje por refuerzo implementado en la navegación de robots autónomos
(2024)Aquest projecte té com a objectiu principal la implementació d'un model d'aprenentatge per reforç (RL) en la navegació de robots autònoms. Com a part teòrica es repassen les definicions i funcions ... -
Automatización de la corrección de ejercicios de programación utilizando Github Actions
(2024)Les eines d'aprenentatge de programació han estat prevalents des de fa més de vint anys, automatitzant processos com la correcció d'exercicis o donant comentaris sobre el resultat. Aquest projecte pretén ... -
Watermarking en firma manuscrita online
(2024)En aquest projecte, s'ha investigat el procés de watermarking en signatures manuscrites. Utilitzant una base de dades amb nombrosos signants, s'ha analitzat i provat la força necessària per aplicar ... -
Marcador de pádel por voz: desarrollo de una aplicación móvil para Android
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és crear una aplicació intuïtiva i fàcil de fer servir, mitjançant l'ús de la veu, que faciliti el seguiment del marcador en tot moment d'un partit de pàdel mitjançant ... -
Desenvolupament d’un ecosistema digital per a promoure colles geganteres
(2024)Per tal de resoldre la manca de relleu generacional i d’implicació de la societat en el món geganter mataroní, es desenvolupa Cercavila: un ecosistema digital que connecta una plana web interactiva ... -
Desenvolupament d’una pipeline de CI/CD per a una aplicació de C++
(2024)El procés de creació de software és tradicionalment complicat. Per aquest motiu, les eines de gestió de tasques o de disseny d’arquitectures tenen un rol essencial en la prevenció de possibles ... -
Plataforma de gestió de dispositius de xarxa
(2024)L’objecte d’aquest treball es centra en el disseny e implementació d’una solució de software avançada per l’automatització i monitorització de xarxes en entorns empresarials i/o educatius. L’objectiu ... -
Malware analysis methodology applied to the WannaCry ransomware
(2024)Aquest projecte té com a objectiu realitzar un anàlisis d’una mostra del malware Wannacry utilitzant metodologies estàtiques i dinàmiques dins d’un entorn de sandbox aïllat. Es vol demostrar l’eficàcia ... -
Software de gestió d'estucatge per a pastisseries PIMEs
(2024)Aquest projecte es centra en el desenvolupament d'un software de gestió d’estucatge per a pastisseries PIME, amb l'objectiu d'optimitzar la realització de comandes, simplificar l'administració de ...