Grau en Enginyeria Informàtica de Gestió i Sistemes d'Informació: Envíos recientes
Mostrando ítems 181-189 de 189
-
Lectors de pantalla i accessibilitat web
(2018)El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ... -
Cuadros de mando
(2018)L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ... -
Analysis multisensor data on cervical injuries
(2018)Study of the data from 27 users, eleven of them with a cervical fracture, extracted from thermographic frames, electroencephalographic waves and inertial biomechanics mobility angels, to detect patterns ... -
Creació automatitzada de honeynets
(2018)Aquest projecte s’ha realitzat per a aportar una nova eina contra les amenaces en la xarxa, cada vegada més freqüents, ajudant en la distracció i recopilació d’informació a través de HoneyNets. El ... -
Aplicació web de festes
(2018)Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ... -
Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris
(2018)Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ... -
Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al
(2018)Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ... -
Design and configuration of a network infraestructure for videogame events
(2018)La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...