Now showing items 161-168 of 168

    • Geolocalización del día a día 

      Martí Cabrera, Rubén (2018)
      El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ...
    • Cuadros de mando 

      Alonso Reyes, Albert (2018)
      L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ...
    • Analysis multisensor data on cervical injuries 

      Rodríguez Gaxas, Eloi (2018)
      Study of the data from 27 users, eleven of them with a cervical fracture, extracted from thermographic frames, electroencephalographic waves and inertial biomechanics mobility angels, to detect patterns ...
    • Creació automatitzada de honeynets 

      Oriol Sellés, Xavier (2018)
      Aquest projecte s’ha realitzat per a aportar una nova eina contra les amenaces en la xarxa, cada vegada més freqüents, ajudant en la distracció i recopilació d’informació a través de HoneyNets. El ...
    • Aplicació web de festes 

      Serra Arnijas, Xavier (2018)
      Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ...
    • Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris 

      Herranz Martín, Santi (2018)
      Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ...
    • Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al 

      Romagosa i Mellado, Jordi (2018)
      Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ...
    • Design and configuration of a network infraestructure for videogame events 

      Castillo Japón, Pere (2018)
      La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...