Visualitzant Grau en Enginyeria Informàtica de Gestió i Sistemes d'Informació per data de publicació
Ara mostrant els elements 81-100 de 168
-
Aplicació per a la gestió de campionats de botifarra
(2023)Aquest projecte té com a objectiu automatitzar l'organització de campionats del joc de cartes de la botifarra, ajudant als organitzadors en la fase de planificació, creació i publicació del seu ... -
App de xifrats i tabulatures de guitarra
(2023)L'objectiu del projecte és el de desenvolupar una web que permeti als seus usuaris crear i cercar transcripcions. L'interès fonamental és el d'aconseguir una plataforma que disposi d'una col·lecció de ... -
Aplicació de suport al diagnòstic de la malaltia de pàrkinson amb tractament del senyal i classificació automàtica
(2023)L’objectiu d’aquest treball final de grau és dissenyar i implementar una aplicació per aconseguir automatitzar i unificar la solució proposada per la projectista del treball del qual es parteix: Anna ... -
Explorando la interactividad: Virtualización del clásico juego de mesa ¿Quién es quién?
(2023)Aquest projecte consisteix en la creació d'una aplicació mòbil del joc de taula tradicional "Qui és qui?". Ha estat dissenyat i desenvolupat per ser un reflex fidel del joc original, proporcionant als ... -
Desarrollo full stack para la plataforma tendios
(2023)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació capaç de rastrejar licitacions de les principals fonts. Per aconseguir-ho, s'utilitzen rastrejadors programats en Python, s'adapta el Back End ... -
Laser tag rol, nuevo juego de rol en vivo
(2023)El projecte consisteix a crear un nou concepte de joc en viu conegut com a Laser tag. S'utilitzaran els ensenyaments obtinguts al grau d'enginyeria informàtica, incloent-hi ... -
WeDugu