Show simple item record

dc.contributor.authorIbañez Ridorsa, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T10:00:52Z
dc.date.available2021-03-09T10:00:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/326
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEl document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir les necessitats d’aquest segment el qual busca un valor més enllà d’un simple viatge d’oci. Per fer això possible, s’ha analitzat tant l’entorn com la competència del mercat on es vol operar, per tal d’aconseguir realitzar un projecte viable i assolir la satisfacció dels usuaris.ca
dc.format.extent166 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherAgència en línia, turisme, universitarisca
dc.titleGrowtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitarisca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOliveras Villanueva, Marc


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint