Show simple item record

dc.contributor.authorIbañez Ridorsa, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T08:15:33Z
dc.date.available2021-03-09T08:15:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/316
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEl present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar a conèixer la marca al públic objectiu posicionar-se al mercat. Per fer-ho possible es realitzaran una sèrie d’estratègies enfocades en les xarxes socials màrqueting digital, ja que es tracta d’un públic millennial, que està constantment utilitzant les noves tecnologies. Veurem si aplicant les tendències més actuals s’arriba a complir els objectius perquè el el pla de màrqueting sigui viable o no.ca
dc.format.extent141 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherAgència en línia, turisme, universitarisca
dc.titleGrowtrip: pla de màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOliveras Villanueva, Marc


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint