Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorIbañez Ridorsa, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T08:15:33Z
dc.date.available2021-03-09T08:15:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/316
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEl present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar a conèixer la marca al públic objectiu posicionar-se al mercat. Per fer-ho possible es realitzaran una sèrie d’estratègies enfocades en les xarxes socials màrqueting digital, ja que es tracta d’un públic millennial, que està constantment utilitzant les noves tecnologies. Veurem si aplicant les tendències més actuals s’arriba a complir els objectius perquè el el pla de màrqueting sigui viable o no.ca
dc.format.extent141 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherAgència en línia, turisme, universitarisca
dc.titleGrowtrip: pla de màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOliveras Villanueva, Marc


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix