Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Saez, Estel·la
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T08:02:37Z
dc.date.available2021-03-09T08:02:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/315
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractL'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor i promociona el seu patrimoni gastronòmic, centrant-nos en els recursos enològics, el vi català presenta la singularitat de les Denominacions d'Origen, que aporten al vi un reconeixement oficial i de qualitat. Aquest treball consisteix a desenvolupar un pla de marketing per potenciar els esdeveniments al voltant de la cultura del vi a l'empresa Niella. El primer objectiu és analitzar el mercat i les seves tendències, d'aquesta manera es podrà dissenyar una cartera de productes (tastos de vi, visites a cellers i fires) adequada i atractiva pels futurs clients. D'altra banda volem conèixer si aquest tipus d'esdeveniments són rendibles per a l'empresa, de manera que es farà un estudi de la viabilitat del projecte. El treball s'inicia amb una petita descripció de l'empresa Niella, que es tracta d'una nova empresa d'organització d'esdeveniments així com d'explicar els objectius del pla de marketing, que a grans trets són conèixer la viabilitat i potenciar els esdeveniments enològics, demostrar la riquesa del territori i incrementar l'interès d'aquest tipus d'esdeveniments en un públic més jove. Per això es realitza un estudi de l'entorn intern i extern de l'empresa, per crear una estratègia comercial i competitiva adequada, que ens permeti penetrar en el mercat de forma positiva i realitzar un pla de posicionament. Finalment, es realitzarà un pla de viabilitat financera a tres anys on es calcula el pressupost d'acció del pla de Marketing Mix i vendes a més de el punt d'equilibri.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherEnoturisme, esdeveniments, Niellaca
dc.titlePlan de marketing de eventos enológicosca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMassó, Alexandra


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint