dc.contributor.author | Cambra Pons, Sofia | |
dc.contributor.author | Rodríguez Caraballo, Sergi | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
dc.date.accessioned | 2025-09-12T08:51:18Z | |
dc.date.available | 2025-09-12T08:51:18Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3143 | |
dc.description | Treball de fi de màster - 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball presenta un projecte transdisciplinari adreçat a alumnes de 1r d’ESO de
l’Escola Freta de Mataró, amb l’objectiu principal de sensibilitzar l’alumnat sobre
l’assetjament entre iguals i les seves conseqüències. El projecte s’estructura al
voltant de l’Educació Física com a eix vertebrador i incorpora les matèries de
Llengua Catalana, Música i Educació Visual i Plàstica. Es planteja des de
l’enfocament metodològic de l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) i culmina
amb la creació i representació d’una obra teatral sobre el bullying. El TFM inclou
una revisió teòrica sobre l’assetjament escolar, els rols implicats, les
conseqüències i estratègies de prevenció, detecció i intervenció, així com un
disseny detallat de la proposta educativa adaptada al currículum i al context del
centre. La proposta promou el desenvolupament de competències socials,
emocionals i comunicatives, fomentant valors com l’empatia, la inclusió i la
convivència positiva. | ca |
dc.format.extent | 102 p. | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Assetjament entre iguals, projecte transdisciplinar, aprenentatge basat en projectes | ca |
dc.title | “Més val prevenir, que actuar” un projecte transdisciplinari a 1r d’eso sobre l’assetjament entre iguals | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Ríos-Sisó, Xènia | |