Show simple item record

dc.contributor.authorMiguel Bestard, Aina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-24T07:28:27Z
dc.date.available2025-07-24T07:28:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3067
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza l’impacte de la intel·ligència artificial en el rendiment acadèmic d’estudiants universitaris, tenint en compte el perfil cognitiu, l’expedient acadèmic, el pensament crític i el curs. Mitjançant un enfocament experimental i una anàlisi estadística, s’observa que la IA millora significativament els resultats, especialment en perfils analítics. No obstant això, aquest efecte no depèn ni del rendiment previ ni del pensament crític. Els resultats suggereixen que la IA pot actuar com a eina d’equitat i plantegen nous reptes per a la seva integració pedagògica. En definitiva, la qüestió clau ja no és si la IA transforma l’educació, sinó com garantim que ho faci en la direcció correcta.ca
dc.format.extent50 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherIntel·ligència artificial, rendiment acadèmic, pensament críticca
dc.titleCom afecta la IA en el rendiment dels estudiantsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint