Show simple item record

dc.contributor.authorBarrero López, Laura
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-04T10:29:02Z
dc.date.available2021-03-04T10:29:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/304
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEl turisme col·laboratiu s'ha expandit en els últims anys gràcies a plataformes com Airbnb o Uber. En aquest tipus hi ha un benefici monetari per part de l'amfitrió, mentre que en altres com Couchsurfing.com amb 14 milions de seguidors a tot el món no es produeix aquest intercanvi, llavors, ¿Quins són els factors motivadors dels amfitrions? Quin perfil tenen? en quin grau incideixen les motivacions en la participació de l'usuari? Tenen en compte els problemes de seguretat? Aquest treball pretén donar resposta a aquestes qüestions utilitzant com a cas d'estudi les dades dels amfitrions de Couchsurfing de la ciutat de Barcelona.ca
dc.format.extent51 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherCouchsurfing, turisme col·laboratiu, allotjamentca
dc.titleQuins valors aporta l’economia col·laborativa al turisme: el cas de Couchsurfingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTurrión Prats, Judith


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint