Show simple item record

dc.contributor.authorCantos Andevert, Irene
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-03T16:35:45Z
dc.date.available2021-03-03T16:35:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/300
dc.description.abstractEl present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el comportament dels Millennials i de les empreses, l’aparició de la xarxa social com a un nou canal de comunicación i distribució i quin ús realitzen els Millennials en l’àmbit turístic.ca
dc.format.extent58 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherXarxes socials, millennials, viatgeca
dc.titleInfluencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viajeca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Romo, Zahaira Fabiola


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint